vineri, 31 august 2012

The Voice UK

Am inceput in seara asta sa vad The Voice, varianta din Marea Britanie. Nu are rost sa spun ca m-a prins si ca am vazut pe nerasuflate cele 4 episoade de blind auditions din 2012. Mi se pare incredibil cum poti sa canti in fata unor vedete precum Sir Tom Jones, Jessie J sau frumuselul Danny de la The Script si sa poti deschide gura, sa nu ti se inmoaie genunchii complet. M-am bucurat sa ii descopar altfel pe jurati, marturisesc ca mi-am schimbat parerea despre Jessie J si Will.I.Am, i-am vazut altfel. Si ma bucur. Pe tot parcursul show-ului m-am gandit cat de greu trebuie sa le fie sa il aiba alaturi de ei si pe post de concurent cumva pe Sir Tom Jones, care are si acum acel charme care poate cuceri pe oricine. Ca sa nu mai zic de experienta muzicala si de viata... Oricum, Tom Jones mi-a placut cel mai mult dintre jurati, este singurul care sta si asculta efectiv concurentii si nu apasa butonul decat atunci cand este sigur ca vrea acea voce in echipa lui. Iar baietii astia din UK au un nivel like wow. Multi dintre ei canta deja prin baruri, altii prin spectacole de tip Broadway, au vocile educate. Toate astea fac competitia foarte, dar foarte dura. Si inca ceva: britanicii astia au asa o mentalitate...Daca la noi, pe la Vocea Romaniei, se mai carcoteste sau comenteaza, oamenii care au fost respinsi la The Voice UK le-au multumit juratilor ca i-au ascultat si si-au insusit criticile. S-a vazut pe ei ca este o onoare sa se afle in fata lor. It's about attitude - parerea mea! :)

Niciun comentariu: