joi, 30 august 2012

despre control, creatie si inspiratie...

cu Tom Ford. am vazut videoclipul asta acum doua zile si mi-am zis "wow, uite-asa un interviu as vrea sa fac si eu vreodata". ma intreb deseori cum negociaza cei din reteaua Oprah Winfrey interviurile (imi amintesc interviul-lectie de jurnalism facut de Oprah cu Michael Jackson), insa pana la urma nu asta cred ca e problema. cred ca e vorba de curaj si sa incerci sa faci ceea ce stii tu mai bine. sa revin la materialul cu Tom Ford. m-a facut sa ma gandesc la cat de "deloc usor/simplu" e sa stai langa oameni care creeaza (povestea despre mama lui care ii spunea mereu sa nu stea numai in cada - vedeti in video de ce, mi s-a parut geniala marturisirea asta), dar si la cat de greu trebuie sa fie sa te trezesti intr-o dimineata intr-o alta viata (descrie el in video un moment foarte tare al vietii lui, nu-l dezvalui, il las spre descoperire). vreau si eu momentul asta, sau de fapt imi doresc sa pot sa incerc momentul asta, sa pot avea relaxarea din punct de vedere financiar. asta e videoclipul. marturisesc ca il privesc altfel acum pe Tom Ford.

Style Forum Special from Music Guy on Vimeo.

Niciun comentariu: