miercuri, 16 martie 2011

my birthday

this year
the best.
am aflat din nou ce prieteni misto am: eu, aia care face surprize, am picat in plasa unei mini-petreceri supriza pusa la cale de dragii mei: Bianca, Nuami, Oana, Marius, Candice, Adrian, Mirela si Ionut. plecasem obosita de la birou, gandindu-ma ca o sa beau un pahar cu Simo si Nuami (care tot insistase sa iesim si sa iesim) si m-am trezit psss-ita pe Lipscani. flori, cadouri, rasete, povesti - bineinteles ca aseara aveam un zambet pe fatza de ziceai ca e un soi de ecuator pe fatza mea, puteam sa-l leg la spate.


si vine si ziua mea plus 1 - ies din sedinta, vad apeluri de la Candice. ma suna, imi zice sa ma duc la secretariat. ce gasesc acolo? o nebunie de tort si un buchet de flori - surpriza 2 de ziua mea. bineinteles ca m-am topit si m-am super emotionat ( ca sa nu mai zic ca a mea colega de la secretariat incepuse sa rada si sa spuna ca ma cam invidiaza (o cred, nush de ce ;)) )

am mai zis ca am langa mine o mana de oameni dintre cei mai frumosi de pe lumea asta? am mai spus pe FB, dar o zic si aici: am langa mine o mana de oameni minunati. superbi.
love you, guys. si va multumesc.


Niciun comentariu: