luni, 9 martie 2009

Zis, facut, simtit

- Am invatat ca nu trebuie sa mergi prin viata cu
mainile gata numai sa primeasca. Este nevoie sa mai
arunci si inapoi din ce primesti.
- Am invatat ca de cate ori hotarasti sa faci ceva cu
inima deschisa, sigur ai luat o hotarare buna.
- Am invatat ca atunci cand am dureri nu trebuie sa
fiu eu una.
- Am invatat ca in fiecare zi trebuie sa atingi pe
cineva. Oamenii iubesc o imbratisare calda sau o
atingere prieteneasca pe spate.
- Am invatat ca oamenii uita ce ai zis sau ce ai
facut, dar nu uita niciodata cum i-ai facut sa se
simta.

Niste vorbe misto, via Ioana si a sa nota pe Facebook...

Ultima parte, cea cu simtitul - absolut superba. Si cred ca a spus cel mai bine in cuvinte ceea ce este uneori in mine...

Astazi am oftat o data, din nou, la fel ca in ultimele zile...caci intr-adevar minunile nu tin mai mult de 3 zile, in cazul meu 1 an...si pana si oamenii cei mai dragi se duc de acolo de unde credeai ca ii ai, de fapt de unde ii asezasei tu, cu grija, zambind... Si transforma lucruri despre care credeai ca sunt acolo pentru ca le meriti, pentru ca ai cladit, pentru ca ai pus ceva din tine in ele, in ceva care se termina...si nu tocmai frumos.

Nimic nu e nesfarsit, chiar daca la un moment dat este/a fost frumos. Pana si zambetele luminoase si intr-un fel pot deveni trecute si intr-o doara.

Un comentariu:

Ada spunea...

Ce doare mai tare e cand tot ce este/a fost dispare parca in cateva clipe si intrebarii: De ce? nu ii va gasi nimeni raspuns...
Nu pot sa ajung acolo , dar a biiig HUUUG>:D< si pupici cretzi...