marți, 3 martie 2009

De ziua domnului bursuc...

...imi amintesc...

Povestea noastra incepe acum niste ani, nici nu le mai stiu numarul (sa tot fie vreo 4 oare?!), atunci cand...dar ce mai conteaza? Incepe, a inceput...si continua...

El este un domn unic in viata mea, motiv pentru care "sta"...si am sa insir aici doar cateva din raspunsurile la intrebarea "de ce?":

- pentru ca am reusit sa spun "nu credeam ca exista si astfel de barbati", but he’s the living proof of that, deci iegzista – barbatul care nu a dat inapoi din a spune "a fost/este si vina mea";
- pentru ca am avut dovada prieteniei intre un barbat si o femeie, neintinata de lucruri care ne-ar fi putut face sa nu ne putem privi in ochi si pentru ca iata, dupa atatia ani inca pot primi intrebarea "dar de ce nu te-ai cuplat/nu te cuplezi cu el?" (raspunsul e acelasi: pentru ca stiu prea multe si mi-ar ramane prea putine de descoperit :P )
- caci este un Peste care are un talent fantastic: acela de a te face sa razi sau sa zambesti cu aceeasi usurinta cu care te scoate din minti :D ;
- pentru ca desi nu este nici scriitor, nici literat, nici jurnalist (motiv pentru care m-a scos din sarite de niste ori), scrie mumos frumos, asa cum nici unii jurnalisti sau literati nu o fac (dovada unei inteligente dublate de o sensibilitate aparte);
- pentru ca stie sa problematizeze si sa ofere perspective la care altfel nu te-ai gandi (si cel putin intr-o ocazie s-a erijat in avocatul apararii pentru doua parti, mod interesant de a juca un rol, totusi dublu – he’s still a dual fish);
- pentru ca imi da muzici din gama sepuku mode/mood, carora imi place sa le raspund cu bucati pe care am ajuns sa le numim amandoi "descoperiri new or old times"...
- pentru ca este unul dintre putinii oameni care stiu sa vorbeasca tacand...
- pentru ca e cald cand vrea si stie sa zambeasca (inclusiv cu ochii)

...pentru ca este...

Lucru pentru care ii multumesc...

LA MULTI ANI, bursucule!

Niciun comentariu: