marți, 30 decembrie 2008

2008, partea 1

2008 la final. Desi nu obisnuiesc sa stau si sa fac adunari cu trageri de linie, in clipa asta nu pot sa nu observ cateva lucruri, asternute aici, acum si...mai urmeaza.

2008 - plusuri si pasi usor echilibrati spre echilibru

Incep cu oamenii ca astia-s cei mai importanti: am castigat in timp langa mine niste oameni despre care nu pot spune decat ca ma bucur ca exista.

Probabil va zambi daca va citi, desi i-am spus asta si direct si cumva intamplator intr-o perioada de coincidente (spusese si ea acelasi lucru pe care l-am spus eu, insa altcuiva :D )- cred ca daca ar fi sa fac un fel de ordonare a lucrurilor bune, unul dintre cele mai importante si frumoase castiguri ale acestui an ar fi Raluca. Ral, bebele pinguin sau cum ii mai spun si isi mai spune, a devenit intr-un fel dibaci si destul de rapid o prezenta importanta in viata mea de acum, reusind sa demonteze cativa de “nu” incapatanati pe care i-am tot spus pe parcurs. Un alt fel de calm, alt fel de cald, un alt fel de echilibru...

Ar mai fi apoi un amalgam de om, sentiment, dedicare, drag, sensibilitate, munca si daca ar fi sa spun intr-un cuvant: SPECIAL. Andreea, da, despre ea este vorba, cineva-ul despre care pot sa spun ca este probabil singura persoana care in 5 secunde poate aprinde un fel de ceva in ochii mei. Este un om superb, un infinit de energie pozitiva pe care il planteaza in ceilalti si care te face sa vrei si sa mai vrei. Mi-e draga si-mi place efectul pe care il are asupra mea, zambetul pe care mi-l lasa, usurarea, calmul si un fel de lumina zambitoare in ochi. Are un talent special (desi poate e doar destin), acela de a interveni/aparea in viata mea fie cu un telefon, fie cu un sms sau mail, exact atunci cand am nevoie de un “ceva”, de multe ori definit, de si mai multe ori nedefinit, despre care insa nu spun ca as avea nevoie. Este o prezenta minunata in viata mea, pe care uneori ma mir ca o am. Si ma bucur de ea. De ea se leaga un alt plus din acest an, care este insa unul la nivel profesional, respectiv proiectul pe care il avem impreuna – Blogul AMB care poate fi gasit in dreapta la recomandari :P , nascut din ideea mea si crescut de amandoua, cu multa munca din partea mea si din partea baietilor de la Acasa.ro (mai ales baietii de la IT), “copilul nostru”, asa cum i-a spus ea si care desi uneori simt ca imi mananca zilele, tot copilul meu e :D .

Despre alti cativa oameni, “achizitii sufletesti 2008" nu o sa spun prea multe decat ca ma bucur ca sunt aici si ca as vrea sa ii cunosc si mai bine : Flor, multumesc pentru ceaiul din barurile ciudate-friguroase din Onesti si Lipscani :P ; Oana – tie iti spun mai multe la un pahar de vin :D , aa, Gogu misses you :D ; Gabi – mmmm, hmm, berea aia la miez de noapte ar merita “udata” din nou si asezonata cu niste muzici bune :D .

Sfarsit prima parte :)

Niciun comentariu: