marți, 30 decembrie 2008

2008 la final

Profesional...

Un an plin: un an de Acasa.ro, 9 luni de blog “copilul meu si al Andreei”; 2 ani de cand sunt in campul muncii (pe bani) fara nici o zi de intrerupere.

An cu schimbari: de sefi, de strategii, de posturi – au fost stirile, a fost Sorin as my boss; a plecat el, la fel si Raluca si inca o parte din echipa de la Acasa.ro (Bogdan, Alex, doi dintre baietii cu care ma intelegeam bine). Au venit apoi Carierele si cursul de PM (project management), care desi au sosit neanuntate si cu ceva nervi, s-au asezat si “stau”. Apoi Carmen ca sefa, din toamna. Insa per ansamblu, merge.

Au mai fost colaborari la Galele Andreei, cu cate un varf de deget din partea mea: la Gala UNICEF, la Gala Romania prinde radacini. Plus iesiri la Gala Business Woman, doua gale ale Unicef-ului si cea de la Realitatea. Ocazie cu care mi-am amintit ce norocoasa sunt ca am apucat sa lucrez cu cativa super oameni, super profesionisti din vechile echipe.

Si sa nu uit ca am scapat de scoala in aceasta vara, odata cu disertatia...am “dizertat” la Iasi si am reusit sa inchei si acest capitol din viata mea (pentru detalii si senzatii, impresii de moment, e de vizitat vechiul blog).

Niciun comentariu: