joi, 19 august 2010

Bilete de dat la Phoenix

Am primit de la Tara lui Andrei 2 bilete la concertul Phoenix de la Sibiu. Cum altfel nu imi iau indemnul sa plec spre Sibiu, am zis ca asta e o ocazie buna de a vedea orasul, plus ca na, Phoenix este totusi Phoenix. Insa cum planurile de plecat spre Sibiu mi-au fost date peste cap de mutarea in casa noua, n-am ce face si trebuie sa renunt la Sibiu.
Asa ca cele 2 bilete vor pleca spre cine le vrea. Am zis ca as vrea sa fie o bucurie pentru cine le va primi, asa cum ar fi fost si pt mine.
Concertul Phoenix este luni, 23 august.
Cine le vrea, sa dea aici un semn :)

5 comentarii:

Unknown spunea...

le vreau
dau si e-mailul?

Laura Jigau spunea...

da, da-mi mailul ca sa-ti scriu in private sa ne punem de acord cum sa ajunga la tine :)

Laura Jigau spunea...

pune mailul in comentariu, ca il notez si nu public comentariul, ca sa nu devina mail public :D

Anonim spunea...

vreau si eu. se poate?:D

Laura Jigau spunea...

@Ella - imi pare rau, dar le-am dat deja de ieri.