marți, 11 noiembrie 2008

filings

Last week, Dristor, cofetaria de peste drum. Trecut prin fata, la o masa stinghera in coltul cofetariei (sunt doar doua mese cu cate doua scaune) un domn si o doamna, ambii cu parul carunt, mananca cate o prajitura. Lejer, relaxat, iau cate o bucatica de prajitura, ca intr-un ritual, elegant.

Mi-am amintit de tata, cel care din cand in cand, uneori des, isi lua fata (sau fetele) si mergea "sa dea o prajitura"...si mi s-a facut dor...

-----------------------------------------------------------------------
Last week, Dristor, Muncii, Iancului si apoi next to Cismigiu...miros de toamna si apoi iarna. Am reusit sa simt covor de frunze galbene sub picioare si vant de toamna in nari, desi nu erau ca cele din Iasi....si mi s-a facut dor...

-----------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu: