luni, 3 mai 2010

Descoperirea de azi...

...se numeste Lucie Silvas si am gasit-o azi, din intamplare. Cu melodia asta m-a ucis iar prima data cand am auzit-o m-am gandit la domnul bursuc si ale sale intamplari de interior, suflet, poate amor, poate cine stie cate altele. M-am gandit ca melodia asta i se potriveste intr-o situatie, fata de un om care i-a provocat un blog, acolo unde scrie(si nu o face rau deloc) si pune si muzici, pe care le descoperim sau le-am descoperit in timp, fie el, fie eu (si de obicei cand descopera unul, descoperirea este impartasita:) ). I-am spus azi ca mi-ar placea sa citesc, sa mai citesc lucrurile astea care l-au provocat/il provoaca, sa ii citesc povestea si gandurile.

Melodia e cea de mai jos. Si ulterior mi s-a spus ca mi se potriveste si mie, intr-o anume privinta, intr-o anume situatie, printr-o anumita atitudine. In versuri diferite, insa...Mda.

Niciun comentariu: