duminică, 14 februarie 2010

De ce urasc iarna in Bucuresti

In ultimele 2 saptamani am avut status la messenger "urasc iarna in Bucuresti si Bucurestiul iarna". Eu, care sunt de obicei un om pasnic, care nu uraste si din astea, am ajuns sa zic asta dupa ce aceasta iarna m-a scos din pepeni.

Acum o saptamana, odata cu urata de zapada, cu viscol, a rezultat un Bucuresti urat si foarte greu de traversat. Exemplu: luni dimineata am ajuns intre blocuri, langa mine, langa un morman de zapada care imi era pana mai sus de genunchi si pe care nu aveam cum sa-l trec decat traversandu-l. Mi-am facut o cruce mare si l-am trecut.
Insa a urmat ploaia. Rezultatul: o zi cu noi probe olimpice: saritura in si din RATB, proba baletului sau a sariturii peste balta, proba de calcul matematic "pe ce parte tre sa sar ca sa ma ud cat mai putin" sau "cat de lung tre sa sar ca sa ajung pe partea ailalta". Apa din baltile pozitionate in intersectii sau la refugiile statiilor de autobuz era pana mai sus de glezne. Motiv pentru care intr-o zi am stat la birou cu ghetele ude in picioare pana am plecat inapoi acasa.

Concluzia: urasc iarna in Bucuresti. Si atasez si poze in acest sens.




Niciun comentariu: