luni, 16 februarie 2009

astazi...

...descoperire frumoasa, moment la fel, de zambit...

jazz fm uk, de gasit pe www.jazzfm.com, cu muzici absolut mmm, ca sa citam interjectia cel mai des folosita de catre un domn nastrusnic.

din cauza lui trei persoane au spus "vai de capu' meu" in acelasi timp (eu si cei doi a. din viata mea). sincronizare misto ca moment...iar domnul a. a dus mai departe momentul, stand atent cu urechea lipita de vocea dj-ului englez (au stimabilii acestia de la jazz fm uk niste voci, niste pronuntii si niste tonuri, aiaiai), aducandu-l pana acum, in seara asta...i-a auzit numele domnului care canta, l-a cautat si mi si ni l-a daruit (zic bine, a.? ;)) ). si de atunci sta intruna in urechile mele...pe repeat...si cum nu sunt egoista il dau mai departe, my sis was the first, blogul is the next :)

acestea sunt: domnul chris botti si muzica lui, muzica ce "face fiecare fibra din om sa vibreze", ca sa citam din domnul a. (descrierea intreaga nu o tin minte pe de rost, asa ca o voi pastra doar pentru mine, nu o stric nereproducand-o exact :D ).

ignorand pozele...

Un comentariu:

Ada spunea...

MMM chiar ca e cea mai buna interjectie...tin minte aveam un cd "Moments in sax" cu care am scos din minti colegele mele...il puneam pe repeat si ascultam ore intregi inainte de culcare, cand invatam sau pur si simplu ...8->