miercuri, 1 octombrie 2008

In loc de editorial

Am inceput sa scriu acum multi ani, de nici nu mai stiu cand…la “taiatul motzului” am pus mana pe pix, apoi am fost prima din clasa care stia literele si desena litere (doar bastonasele mi-au fost dusmani), dupa ce in camin fusesem copilul rasfatat care stia sa faca multe…apoi am asternut pe hartie diverse: ganduri, sentimente, idei…si mama spune ca ma pricepeam si la desen, eu insa am indoieli serioase, mai ales cand vad ce stangace sunt acum la acest capitol.

De bloggareala m-am apucat cu stangacie, in luna mai a anului trecut, dupa un eveniment nefericit…visam ca locul acela sa fie locul in care oamenii, colegii, copiii sa scrie despre si pentru…dar nu au scris, asa ca nu mai are rost sa spunem despre ce…

Si pentru ca pe blogul meu de pe Yahoo360 nu mai pot pune lucruri, am decis sa ma mut aici…Aici unde va fi si cu banalitati, dar si cu lucruri importante…a part of my world, poate banala, poate nu…

Asa ca…I’ll see it (and you) around…

Niciun comentariu: